[Csaladtortenet 2] értelmezés

András Töreky toreky.andras at gmail.com
2018. Nov. 26., H, 12:04:57 CET

Kedves Éva!

A zsellér az egészen kicsi (1/8-n-l kisebb) jobbágytelekkel rendelkező,
vagy birtoktalan jobbágy volt a jelzett időben.
Bővebben az alábbi linken is olvashatsz róla

Üdvözlettel: Töreky András

http://mek.oszk.hu/02100/02115/html/5-1552.html

Vértesi Tamás <vertesit at mail.kabelnet.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov.
26., H, 11:14):