[Csaladtortenet 2] Rokonok külföldön

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2018. Nov. 27., K, 16:31:55 CET

2018.11.26. 22:11 keltezéssel, György Négyesi írta:
> János, milyen formátumban csatoltad, nézd meg a levél alját ott van mit
> lehet csatolni, pld pdf
>     Mivel mas lehetosegekbol mar kifogytam, ugy dontottem, hogy a
>     nyilvanossag ele tarom csaladi adataimat - hatha tud valaki segiteni.
Uj nyomra bukkantam. Kerem azt, akinek hozzaferese van a myheritage.hu
szerverhez, nezze meg, mit takar egy szamomra erdekes bejegyzes. Ha ez
igaz, akkor dedapmnak es dedanyamnak szuletett egy gyermeke, akirol
eddig nem tudtam:
Borbala Zana (szuletetLengyel) 1850 gyermeke Zana Rozalia

https://www.myheritage.hu/research?action=query&formId=master&formMode=1&qname=Name+fn.Borb%C3%A1la+fnmo.2+fnmsvos.1+fnmsmi.1+ln.Lengyel+lnmo.4+lnmsdm.1+lnmsmf3.1+lnmsrs.1+g.F&qevents-birth0=Event+et.birth+ed.7+em.9+ey.1850+epmo.similar&qevents-death1=Event+et.death+ey.1932+epmo.similar&qevents=List

Nem tudom, a link segít-e barkinek. Az elottem ismeretlen Rozalia a
dedapam (Zana Agoston) es a dedanyam (Lengyel Borbala) keresesere
elojon, de onalloan nem jelenik meg.

Elore is koszonom. Udvözlettel Janos