[Csaladtortenet 2] A magyar nyelvű anyakönyvezés tiltása

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2018. Nov. 29., Cs, 10:26:16 CET

Protestánsok általában nem használták a latint az anyakönyvezésben, nagyon
kis számban találkoztam latin bejegyzésekkel protestáns anyakönyvekben.
Amennyire homályos emlékeimben dereng, mintha a protestantizmus egyik
"vívmánya" lett volna, hogy nem a latint, hanem az anyanyelvet kezdték
használni.

Tremmel Imre <tremmel at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov. 29., Cs,
10:21):