[Csaladtortenet 2] hazassagi kerdes

Beus beusmarie at gmail.com
2018. Nov. 30., P, 09:29:23 CET

Kedves Klári!
Főleg Veszprém megye, de dédapám Fülén (Fejér m. ) halt meg. Mivel uradalmi
erdész volt több helyen dolgozott.
Bővebben itt láthatod:
http://www.baanbea.hu/csaladtortenetek/drexler/
Családfa is van.

Kedves Sándor!
Az Imre családon nem mentem végig, csak Imre Éva adatai vannak meg. Márkó,
Bánd (ott kötött házasságot), Zirc újra telepített volt, főleg német
ajkúakkal, tehát nem kizárt, hogy az Imre család is így került Márkóra.
Üdv: Bea

Tornyos Gábor Ernő <tornyosgabor at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov.
30., P, 9:17):