[Csaladtortenet 2] Illésy gyűjtemény

Beus beusmarie at gmail.com
2018. Nov. 30., P, 09:46:32 CET

Lehet nem azonos a család, de szerintem igen, ezért inkább megírom, s aki
érdekelt benne az helyére tudja tenni. Én a Thulmon-ágban vagyok érdekelt,
ezért van meg nekem az adat:
1756. Dömölki ev. ak.
Nemes Prikkel Péter úr, özvegy Rábaközből elveszi Thulmon Katalint, aki
Benkő Ádám özvegye.
Katalinnak (néha Krisztina) Prikkel a 3. férje. Első: Mesterházy András ( 1
gyerekről tudok, s vele ez az ág ki is hal), második Benkő Ádám (oo 1735) a
lányai bekerülnek házassággal a dukai Takács, illetve a rendesi Bárány
családba. A 3. férj Prikkel Péter
Üdv: BBea

 -

Hegedüs Gyula (családtörténet) <csaladtortenet at hegedusgyula.hu> ezt írta