[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2018. Okt. 1., H, 00:50:39 CEST

Kedves Listatársak!

Dr. Lovich Ödön Gyula város polgármesterének születésijét keresem sikertelenül.  Több forrás szerint 1876-ban született Selmeczbányán.  A halottija szerint (1949. jún. 28. Gyula) szülei:  néh. Lovich Gyula és néh. Némethy Mária.  Felesége:  Benel Paula.  Vallása:  ref.  Selmeczbányán az evangélikus és katolikus anyakönyvekben nem találtam.  Nem tudom, hogy mint reformátust hol kéne keresnem.  Lehet, hogy valamit elnéztem?  Kérem, ha valakinek van ötlete, segítsen!  A segítséget előre is nagyon köszönöm!

Üdv:  Hédi