[Csaladtortenet 2] Mogyoróssy

dr. Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2018. Okt. 1., H, 10:57:27 CEST

2018. 09. 27. 7:52 keltezéssel, A.M. írta:
> Sikerült megtalálnom a házassági bejegyzésüket. 1845. nov. 9-én kötöttek
> házasságot Uraiújfaluban. Varga István szülei V. János és Dienes Julianna.
> Éva szülei pedig Mogyoróssy László és ns. Tamáska Katalin, ők 1816-ban
Elneztem a csaladnevet.
A tevedest az okozta, hogy vannak Mogyorossy oseim is, de eltek csaladom
mas tagjai Urai-Ujfauban is.
A listan kaptam mar nehany segitseget errol a csaladi vonalrol. Megis
orulnek, ha (ebben a korban elt osomrol megtudhatnek tobbet): Mogyorossy
Janos 1771-1844 (Gyula). – Az o testverei hianyoznak nalam.

Szulei: Mogyorossy Janos (1744 Szolnok-1827 Gyula), illetve Kornely
Zsuzsanna (rola nincs adatom).    Udvozlettel  Janos