[Csaladtortenet 2] családnévatlasz

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2018. Okt. 1., H, 14:37:37 CEST

Kedves Anita!

Nagyon érdekes, még nem láttam ezt az oldalt. Köszönöm szépen. Úgy látom,
már akkoriban is rengeteg Juhász vezetéknevű ember élt. Csanád megyében
mondjuk csak 1 fő, de hogy az honnan jött és tőle származnak-e a későbbi
anyakönyvekben található Juhászok, a felmenőim, az már persze más kérdés.
De mindenesetre érdekes, köszönöm mégegyszer.

Juhász Piroska

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 1., H,
12:00):