[Csaladtortenet 2] New York-i adatok keresése

Villanyi vvillanyi at t-online.hu
2018. Okt. 1., H, 19:35:32 CEST

         Kedves Társak !

         Anyukám nagybátyjának az 1928-as
házassági bejegyzésére és az õ 1930-ban született
leányának a születési bejegyzésére lenne
szükségem. Mindkettõ New York-ban történt. Az
eredeti bejegyzésre lenne szükségem minden egyéb
adattal (tanuk, keresztszülõk stb)
Próbálkoztam a Familysearch-vel, de semmire sem
jutottam. Talán valaki tudja, hogy egyáltalán
digitálisan kutathatók-e ezek az anyakönyvek ?
Esetleg javaslat hogyan keressek ?

Bizakodom a pozitív válaszokban és elõre is köszönöm:   Villányiné Marika