[Csaladtortenet 2] Borsiczky család

Julia Khonsari julia.khonsari at gmail.com
2018. Okt. 2., K, 00:01:01 CEST

Kedves Tamás,

a levlista.theka.hu <http://levlista.theka.hu/> oldalán bukkantam rá az Ön rövid bejegyzésére. Magam is a Borsiczky/Borsicky-család történetét kutatom (illetve csak most kezdtem el kutatni), mivelhogy én is e család tagja vagyok; a csallóközi részböl.

Nagyon örülnék, ha felvenné velem a kapcsolatot és megosztaná velem információit. Mivel én Bécsben nöttem fel és élek, a német tulajdonképpen második anyanyelvem - talán ez is segítségre lehet a kutatásban.

Üdvözlettel,

Julia