[Csaladtortenet 2] Molnarok vandorlasa (Delvidek)

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2018. Okt. 2., K, 08:09:55 CEST

Sajnos az sem segített (eddig), csak 1904-től van fenn... Egyébként a MACSE
molnárlistán szereplő Deák János életútjához segített, ezért is
csodálkozom, hogy ez a rokon így eltűnt. Arcanumos Deák Sándor József
keresésre rendszerint csak ilyen jön, hogy Deák Sándor Józsefváros meg Deák
Sándor József körút ...