[Csaladtortenet 2] atyaság megállapítása 1964

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Okt. 3., Sze, 10:11:30 CEST

Kedves Péter!
Köszi, nagyon jó ezt így összefoglalva látni - megerősíti azt, amit még egy
rádióműsorból tudok - de ez már 40-45 éve volt...
A b) pont viszont újdonság volt nekem. Ezek szerint, ha egy férfi tudja,
hogy leendő feleségének van egy házasságon kívül született gyereke bárki
mástól, de nem tesz nyilatkozatot, hogy a gyerek nem az övé, akkor a
házasságkötéssel automatikusan őt tekintik apának. Mennyivel egyszerűbb így
az ilyen örökbefogadás...
Üdv,
Anna

Kriston Péter <kriston.peter at digikabel.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt.