[Csaladtortenet 2] Fwd: Névjegyzék

Tóth Lászlóné tothneandrea at freemail.hu
2018. Okt. 3., Sze, 10:26:06 CEST

-------- Továbbított levél --------

Feladó: Tóth Lászlóné <tothneandrea at freemail.hu>
Dátum: 2018 szeptember 24 15:56:17
Tárgy: Névjegyzék
Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu <csaladtortenet at levlista.theka.hu>

Kedves Tagok!
Tanácsot szeretnék kérni a következő témákban.
Pontos lakcím ismeretében, kutatható e a az ott élők névsora?
Helyszín:Bécs
Lakcím: I. Reinschsratsstraße 09.
Időpont:1904.
A leírt adat, Ükanyám Bottfy Kálmánné első gyermekének Schneeweiß Annának, házassági anyakönyvbe bejegyzett lakcíme.        Anyakönyv kelte: Bécs,1904, I.28. Votivkirche/
Az ő nevelőanyjának egy bizonyos "bárónőnek"a nevét keresem, akivel a családi feljegyzések szerint
egy háztartásban élt, és gyakran szerepel a családi legendáriumban.

Schneeweiß Anna, Julius Gattineau berlini fogorvossal kötött házasságot, de további életútját nem ismerem.Közös gyermekükről a Wikipédián olvastam.
Férjezett nevére is egészen véletlenül bukkantam rá. Dédanyám: özv Schott Ottóné/Bottfy Viktória/
szombathelyi gyászjelentésén szerepel 1937-ben, mint özv.Gattineau Gyuláné a testvérek között.
Próbáltam rákeresni erre a névre, de eddig még nem sikerült.
Segítségeteket, javaslataitokat előre is köszönöm:Üdvözlettel:Andrea