[Csaladtortenet 2] Népszámlálási mellékletek kutathatósága

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2018. Okt. 4., Cs, 13:02:23 CEST

Az én családom is délvidéki, a név hangzása abszolút onnan van. Az
adatbázisban egyetlenegy ilyen nevű ember van, szerencsere eskuvovel:

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1961-31051-11698-15

Illetve egy hasonló nevű névváltoztatás:

Összesen: 1 találat 1 oldalon.
*Felvett vezetéknév:* Vadász *Eredeti (alias) vezetéknév:* Vuksanovič
*Utóneve(k):* Pál (Pavo) *Vallása:* g.k.
*Lakhelye:* Kassa *Polgári állása:* próbacsendőr
*Születési helye:* Bajaszentistván *Születési éve:* 1885 *Kora:* 24
*Az engedélyt tartalmazó BM rendelet száma/évszáma:* 112112/1909
*A hivatalos hírlapban közhírré tétetett: *n.a.
*Forrás:*
*MNL-OL 30808. mikrofilm 566. kép 2. karton*
*Névváltoztatási kimutatások* 1909. év 41. oldal 36. sor
remelem ez visz elore. Ha barmilyen egyeb adat kell, itt vagyok/unk