[Csaladtortenet 2] FW: Militär St. Georgen

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2018. Okt. 7., V, 09:18:35 CEST

Néztem én is a Szentgyörgyöket, még felmerült Gyurgyevác (Szentgyörgyvár) lehetősége is, amelyről a Wikipédia azt írja, hogy „1746 <https://hu.wikipedia.org/wiki/1746> -ban a katonai határőrvidék felállításával az 5. határőrvidéki gyalogezred, majd később a 6. szentgyörgyi gyalogezred székhelye lett.”

A kérdéses adat egyébként egy 1876-os szombathelyi házassági anyakönyvben fordult elő. Köszönöm az ötleteket!

üdv. H. András