[Csaladtortenet 2] Varga Pál molnár születése 1864 Tószeg

ehallosy at gmail.com ehallosy at gmail.com
2018. Okt. 7., V, 14:43:23 CEST

Kedves Kutatótársak ! Segítséget, ötletet szeretnék kérni a következőkhöz:
van egy házassági bejegyzés, amin meg vannak adva a vőlegény és menyasszony
születési helyei, sőt, konkrét időpontjai- ami ritkaság- , a szülők nevei.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-83FB-6?i=340&cat=229487
<https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.familysearch.org%2Fark%3A%2F61903%2F3%3A1%3A3Q9M-CS64-83FB-6%3Fi%3D340%26cat%3D229487&h=AT2SfjfJgpabzuxNKbn2fm8LuRKCQDwEp0BAnzPHW2xPnzBrlt2Xib1VGxj6TDuWqg1D-EDlRmSjMOmZM3qXwIf754ep9My_gAz3RujZymlLNljZ5LT52Fgck5yLwfs1Nf9mHcpI31IHXPEEBSYskKKybw>.
Próbáltam rákeresni a vőlegény születési helyére, ami itt Tiszavárkony
filiája, Tószeg, Heves megye. Én nem találok csak Pest-Pilis-Solt vm-i
Tószeget, ami gondolom, ugyanaz a helység. Viszont nem találom a születési
bejegyzést (Varga Pál, 1864.jan. 23, anyja Varga Verona, - az édesanya
megtalálása is nagy feladat lenne, ezért lenne jó a szül. bejegyzés
megtalálása, hátha a keresztszülők rávezetnének, hova valósi is a mama,..
Kérlek Benneteket, segítsetek továbblépni, köszönöm előre is, üdvözlettel,
Erzsébet