[Csaladtortenet 2] Fwd: FW: [MACSE: 18595] Ellen-MACSE, Beszeda Laci alapítványának helyzete

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2018. Okt. 7., V, 17:22:45 CEST

igen, és viszi az adatállományt? taglistát?

egen, ez kicsit necces kérdés. De remélem van akkora elővigyázatosság a
vezetőségben, és szakértelem a programozóknál, hogy ebben meg tudják
akasztani!
Ha nincs, akkor én be is fejeztem a macse-s működésemet, és amíg ez a
kérdés nem rendeződik, addig adatot sem fogok feltölteni (1860 utáni majsai
felekezeti adatokkal készülök ... ). Valahogy jelezni kellene ezt a tagsági
félelmet a vezetőségnek ... ha ugyan ez az aggodalom valóban másokban is
megvan, ezt nem tudom.

Király Zsuzsa <kiraly.zsuzsa at kuntherm.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 7.,
V, 17:17):