[Csaladtortenet 2] Bocsánat!!

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2018. Okt. 8., H, 13:42:40 CEST

Kedves Lista!
Sajnálom, hogy felelőtlen levéltovábbítással (nem gondoltam, hogy a teljes
levelezés kimegy a listára, ráadásul nem tudtam, hogy a belső lista is
érintett lesz). szükségtelen vihart kavartam, s ezzel rossz színben
tüntettem fel K. Zs. kutatótársamat, aki az egészről semmit nem tehet. Nem
különben pedig sért(het)tem mások jogait, vagy legalábbis visszatetszést,
megbotránkozást keltettem bennük. Kérem mindenki szíves elnézését, a
jövőben tartózkodni fogok hasonló akcióktól.

Remélve, hogy ezzel vége, kérem tisztelettel a bocsánatkérést elfogadni!
üdv:
gy.