[Csaladtortenet 2] Esetleges gyermek

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2018. Okt. 8., H, 15:00:40 CEST

Kedves Kutatók!

Párszor már kértem Tőletek segítséget ebben az ügyben de nem jutok mégsem
előre!
Minden itt kapot tanácsot megfogadtam de semmi!
Alap sztori:  nagyapámról kiderült, hogy már a mamám előtt volt nős! Nos
keresem abból a házasságból esetlegesen született gyermeket ! Egy bejegyzés
miatt az összes pesti evangélikus parókiát megkerestem de semmi!
Keresztapámnak eszébe jutott közben, hogy anno hallotta mamát és papát
suttogni egy esetleges kislányról akit örökbe kellene fogadni!
Szerintem ez lesz a keresett gyermek!

Adatok: Benczúr János ( 1912 12.27. Presov an.: Hambor Katalin )
Sztanó Margit Éva ( 1918 an.: Sóbor Mária )
Az aktuális időszak: 1939-1943. 1939-ben volt Budapesten az esküvő, papa
1943-1946-ig orosz hadifogságban volt! 1946-ban az Ő kérésére a házasságot
felbontották!

Hogyan tovább? Kifogytam az ötletekből! FS végignézve, macse végig nézve,
myheritage végignézve!

Üdv!
Emőke