[Csaladtortenet 2] Fotó 1. dátuma, 2. Népviselet, 3. Karóra?

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2018. Okt. 10., Sze, 09:31:51 CEST

Szerintem minden stimmel amit a rokon állít. A népviselet szerintem
délvidéki, valamelyik a sokból:

http://www.deakt.hu/valtozomult/html/64index.html

A karóra is stimmelhet, állítólag ezen a lenti képen a karóra 1910-es.
Google alapján nem találtam régebbi képet, én a háttérből kiindulva
hasonlóan ugyancsak a 10-es évekre tenném.

https://p1-ssl.vatera.hu/photos/32/8f/5bf9_1_300.jpg?v2

Ez itt egy családi képünk, ugyancsak Becse környékéről, abszolút ugyanaz a
hangulata a háttének meg a beállásnak.

http://www.deakt.hu/images/deakjo2.jpg