[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Okt. 10., Sze, 11:34:58 CEST

Kedves Tamás!
Köszönöm, ez jó ötlet. Ugyan valóban nemesek voltak, de nem ez a lényeg
szerintem, hanem az, hogy volt egy évtizedekig tartó "nagy pörük" a
századfordulón: dédanyám kétéves korában árvaságra jutott, és a gyámügyi
hivatal nemtörődömsége miatt komoly vagyona nagy része "elkallódott" - ezt
próbálta meg dédapám visszaszerezni. Úgy látszik végül mégiscsak át kell
rágnom magam a per meglévő iratain. Eddig mindenki dédapám igencsak viharos
előéletére és temperamentumára koncentrált . Meg arra, hogy a válás előtt
és az újraházasodás után is néhány évig Amerikában próbáltak szerencsét
családostól. De lehet, hogy ezektől függetlenül tényleg simán valamilyen
anyagi-racionális okuk volt, amiről aztán nem beszéltek.
Üdv,
Anna

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 10., Sze,
9:20):