[Csaladtortenet 2] Fwd: furcsa halálozás

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2018. Okt. 11., Cs, 19:10:12 CEST

---------- Forwarded message ---------
From: F. Fábiánné Melinda <ffmelinda65 at gmail.com>
Date: 2018. okt. 11., Cs, 19:09
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] furcsa halálozás
To: Vértesi Tamás <vertesit at mail.kabelnet.hu>

Nem hiszem, hogy a 6. bejegyzésben Gy. Katalin 7 hónapos kislány szintén
nemi beteg lett volna. Halálokként, ha előfordult, a konkrét nevét, pl.
vérbaj-t írták be. Érdekes, hogy a két egymás alatti betegség /halál oka/
más írással, de ugyanaz.

Üdv,Melinda

Vértesi Tamás <vertesit at mail.kabelnet.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt.
11., Cs, 17:19):