[Csaladtortenet 2] Fwd: furcsa halálozás

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2018. Okt. 12., P, 05:29:23 CEST

Kedves Zsuzsa!

Annyit szeretnék hozzátenni, hogy szerintem a pap először rossz helyre írta be az 5. számú bejegyzéshez tartozó halálokot (a kis gyerekhez a 6. számú bejegyzéshez), és amikor rájött, betünként kihúzta, és a kis gyerekhez beírta a halál okaként a sorvadást, és a felette levő rovatba a 5. számú bejegyzéshez pedig átírta a korábban a gyerekhez beírt szöveget (melyre vonatkozólag szerintem Gelei Judit felvázolt története lehet egy jó közelítés, csak a pap már nem szánt rá annyi időt, hogy kirészletezze jobban, meg hely sem volt igazán rá.  Annyira nem volt fontos.).