[Csaladtortenet 2] Családfakutató csoportok, klubok

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Okt. 15., H, 12:19:14 CEST

Szia Jóska !

Igen, vallási szervezet, akárcsak a FS-t üzemeltető Utolsó Napok Szentjeinek Jézus Krisztus Egyháza.
Mi ebben az évben 3 (4) egyház által fenntartott levéltárban voltunk és még 2-3-at tervezünk, köztük a mormon kutatóhelyet is. A vallási szervezeteknek általában - az anyakönyvezés okán - nagy szerepe van a családfakutatásban, de kiemelkedő a mormonok - UNSzJKE - szerepe, függetlenül a vallási indíttatástól.

Beszeda Laci