[Csaladtortenet 2] 1922-es elhalálozás

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2018. Okt. 15., H, 18:04:52 CEST

A gyászjelentéseket átlapoztam.

Kedves mindenki,

köszönöm a válaszokat, igen a házassági bejegyzés megvan, de nem ülnek a
szülők nevei. Ezen az ágon már rég elakadtam. Valamiféle 20-ik századi nem
anyakönyvi iratra gondoltam, ami segítene.

Faska Mihály Jánoshidán vette el Tatár Emerentiát 1851-ben. Faska Mihály
Aszódról, Tatár Emerencia pedig Gyöngyössolymosról származott.

Emerentia 1922. évi halottija:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9PBF-21V?i=434&cc=1452460

Amit tudni kell, kerestem Emerencia születését Solymoson, de nem találtam.
1826 körül születhetett és itt kezdődnek a gondok.

1833-ban egy Tatár József molnárlegény házasodott Kiss Borbálával Solymoson.

1851-ben Tatár József özvegyként házasodott Gyöngyösön Olaj Juliannával.

Emerencia neve a gyermekei születésénél már Fehér Emerencia formában van
vezetve - ez is érdekes.

Szóval nem tudok tovább jutni. Ugyanez van Faska Mihállyal és a
szüleivel......

Üdv. Erik

Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.
okt. 15., H, 8:58):