[Csaladtortenet 2] Pákozdi .

Judit Pákozdy pj.kapcsolat at gmail.com
2018. Okt. 18., Cs, 15:08:29 CEST

Sziasztok,

Köszönöm a továbbítást!

Az én Pákozdy felmenőim fejér megyéből származnak.
Pedig, hogy örülnék egy kutakodó távoli rokonnak! 😊

Szép napot!
Pákozdy Judit

Feladó: Lengyel, Jánosné
Elküldve: 2018. október 18., csütörtök 14:51
Címzett: bussanyi bela; MACSE családtörténet levlista
Tárgy: Re: [Csaladtortenet 2] Pákozdi .

Köszönöm az információt, azonban nem én kutatok Pákozdi nevűek után,
ezért az e-mailt tovább küldöm a családtörténet levelezőlistára.