[Csaladtortenet 2] Köszönet innét is

Klára Majoros majorosklara at gmail.com
2018. Okt. 22., H, 08:07:00 CEST

Kedves Csaba!
Nagyon nagy köszönet a programért, és azért külön, hogy megmentettél egy
csomó pepecs munkától - már elkezdtem valami excel-táblát összepofozgatni,
hogy végre rend legyen az FS-anyakönyvek, cenzusok, katonai összeírások
stb. stb. között.
Én viszont nem vagyok programozó, akármennyi munkával sem tudtam volna a
program gyorsaságának és használhatóságát elérni.

Ráadásul most komolyan rákényszerültem, hogy millió adat és forrás kétévnyi
lapátolása után elkezdjek rendet csinálni.

Örök hála
Majoros Klári