[Csaladtortenet 2] IV kerület - Újpest - Belváros

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2018. Okt. 22., H, 09:28:47 CEST

Kedves Péter és Gyuri!

Ez így ebben a formában nem teljesen igaz, viszont az tény, hogy elég nehéz
megtalálni az 1950 előtti IV. kerület anyakönyveit, viszont nem lehetetlen.
Ezen az oldalon részletezve vannak, hogy melyik budapesti anyakönyvek
melyik filmszámon és azon belül melyik egységnél vannak:
http://mikrofilm.uw.hu/civil/budapest.html
Ezen belül azt is leírják, hogy 1920-ig a IX. kerületnél találjuk meg a IV.
kerületi anyakönyveket (keverve időnként a VIII, IX és X. kerületiekkel)
1920-1950 között pedig a IV. kerületnél vannak keverve az Újpestiekkel.
Viszont a filmszámok alapján egyértelműen megtalálhatók, sőt még a külföldi
események anyakönyvei is megtalálhatók részben, aminek a vezetése szintén a
IV. majd később az V. kerület feladata volt.

Üdv Gyuri

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 21., V,
21:28):