[Csaladtortenet 2] Ancestry segítség

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2018. Okt. 25., Cs, 10:22:44 CEST

Kedves Berci,

Lehet hogy az Istvan altal emlitett masik 5 Farkas Steve kozul egy az akire gondolok. De a tiednek teljesen veletlenul nem Pap Maria volt a neje, s volt-e leanya Farkas Helen/Ilona, aki hozzament Komolay/Komolai Peterhez 1906-ban Manhattenben, New Yorkban? Ha igen, az erdekes, mert, uknagyanyam elso ferje volt a Komolay Peter, es erdekes modon az usaban mindketten azt allitottak a masikojukrol, hogy meghalt es emellett mindketten ujrahazasodtak ott. Evekkel kesobb ez valahogy kiderulhetett otthon, mert talaltam utolagos bejegyzest amiszerint birosag hirdette ki a valast gondolom a dupla bigamia jogi feloldasa vegett. Nagy vita lehetett koztuk, ha ennyire komolyan vehettek a “hazastarsam szamomra halott” mondast.

Udv, Tunde