[Csaladtortenet 2] lemaradt

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2018. Okt. 25., Cs, 19:47:45 CEST

Kedves Melinda!
 Köszönöm szépen. Úgy gondolod, hogy Runina a férj származási helye lehet?
Vagy az egyik a keresztelés helye, a másik pedig a lakóhelyük. Elég messze
van a 2 település egymástól.
 Régóta foglalkozom a szlovák anyakönyvekkel, de ebben az oszlopban még
mindig a születési hely volt beírva.
Köszönöm szépen: Erzsi

F. Fábiánné Melinda <ffmelinda65 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt.
25., Cs, 19:36):