[Csaladtortenet 2] lemaradt

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2018. Okt. 26., P, 13:55:34 CEST

Kedves Krisztián!

Köszönöm szépen. Ez jobban hangzik, mint Runina, mert az elég távol esik
Podbieltől. Runina különben magyarul Juhászlak, ami Zemplén megyében van.
Az is ellene szól, hogy abban az időben - 1840 körül - általában csak egy
neve volt a településeknek. Nem volt szlovák és magyar neve. A Buncina nevű
hegyen  viszont lakhattak.

Üdvözöllek: Erzsi

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 25.,
Cs, 23:48):