[Csaladtortenet 2] FamilySearch köszönet és újabb kérés, kérdés

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2018. Okt. 26., P, 21:42:48 CEST

Kedves Kutatótársak!

Mindenkinek köszönöm, aki szántói és kassai  FamilySearch kérdésben a segítségemre volt.

Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy a cseh főváros Prága anyakönyveit hol tudom esetleg indexelve, normál kereshető mód megtalálni a  FamilySearch-ben, vagy máshol. Anyakönyvi lapokat találtam, de mivel Prágában 1590-1740 sok plébánia volt, elég nehezen boldogulok. Ha valahol tudnék névre keresni a római katolikus anyakönyvekben a fenti időszakban, az nagy segítség volna.

Köszönettel előre is minden segítségért.

Aurél