[Csaladtortenet 2] lemaradt

Erika Kocsis kocsis790824 at gmail.com
2018. Okt. 27., Szo, 21:34:01 CEST

Csak olvasom Fábiánné Melinda válaszát és rázom a fejem. Nem ide való az
ilyen hozzáállás! Nem lehet mindenki "istenkirály"!
Van akinek segítség kell és eddig úgy láttam/tapasztaltam, ismeretlenül is
sokan nyújtanak segítő kezet. Bátorító érzés, csapatszellemet sugall. Öröm
ide tartozni.

Ki-ki saját képességei szerint, de nem egymás ellen, egymás mellett
keresünk, kutatunk kedves Melinda!

Erika

Erzsi Kovácsné <keresone at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 27., Szo
21:12):