[Csaladtortenet 2] lemaradt

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Okt. 28., V, 05:05:59 CET

Kedves Erzsi! Én, nagyon szívesen olvastam kérdéseidet, mert lassan 10 éves
szakmai ismeretségünk alatt, igaz felületesen, de úgy vélem megtapasztaltam
azt a módszerességet, ahogy felmenőid megismerésére fordítottál. Bár
véletlen, de egy ágon olyan szálat kerestél, amiben nekem is volt kutatási
eredményem. Nekem, akkor ez nagy élmény volt. Most azt látom és ez meg is
erősít, hogy ha érdekli az embert néha ki kell mozdulnia és mások esetleges
adatait is összekapcsolhatja. öröm érezni, hogy sokan vagyunk, akik néha
kimozdulnak a számítógép, adatbázisok adta keretekből.  Ne menj vissza a
remeteségbe, mert csak így gyarapíthatsz másokat eddigi munkád után. Üdv.:
Pista