[Csaladtortenet 2] Recsk

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2018. Okt. 28., V, 11:09:09 CET

Mivel magánba azt kérted nyugodtan küldjelek el, akkor emlékeztetlek
500-600 ezer MAGYAR zsidót pusztítottak el ezekben a táborokban, ártatlan
gyerekeket, öregeket fiatalokat egyaránt. Elmész a jó búsba a
hülyeségeddel, nem szoktam kiakadni, amikor ilyeneket olvasok degenerált
hülyéktől, nem állok velük szóba és annyi.
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 28., V,