[Csaladtortenet 2] [Admin] moderáció / A(z) csaladtortenet listára küldött leveled szerkesztői engedélyére vár

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2018. Okt. 28., V, 13:23:44 CET

Tisztelt Knopp János Úr!

A moderátor NEM moderált - a levelező rendszer visszadobott egy nem megfelelően címzett levelet.
Ennek okát is megadta Önnek: "A levél címzettje nem lett egyértelműen megadva."

Ha értelmezi ez egyszerű mondatot, s megnézi elküldött levelét levelezője elküldött levelek mappájában, jó eséllyel észteveszi, hogy levelének címzettje saját maga, s a levlista csak - feltehetően - BCC-zve lett ( rejtett másolat ).

Ha a levlistára szeretne írni, az elsődleges címzett MINDIG a levlista legyen, különben a rendszer - s nem a moderátor - mint gyanús levelet vissza fogja dobni.

Alább mutatom, mit kapott a levelelező rendszer: