[Csaladtortenet 2] Fwd: lemaradt

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2018. Okt. 28., V, 20:11:37 CET

Kedves Erzsi!
Nem emlékszem, hogy valaha tudtam-e Neked segíteni, de ha tudok bármikor segítek és gondolom a levelezőtársak nagyrésze így van ezzel.
Üdv
Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)