[Csaladtortenet 2] emigration

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2018. Sze. 2., V, 10:03:45 CEST

Kedves Tagok

A segítségeteket szeretném kérni. Mamám elmesélt egy történetet, hogy a
csehországi felmenőim eladtak mindent és brazíliába vándoroltak
Mamám elmondása szerint el is érték a barsil partokat, de ott a hajót
visszaküldték, mivel kolera járvány volt. Nem tudom, hogy mennyire
valós ez a történet ennek szeretnék utána járni. Van vkinek ötlete, hogy pl
honnan tudnék kiindulni a kutatással?
Kb 1890 előtt kellett hogy elinduljanak. Gondolom abban az időben Trieszt
vagy Fiume kikötőjéből indulhattak hajók a tengeren túlra.
Számomra mindig is érdekes történetnek tűnt. Csak nem tudom, hogy mennyire
lehet valós vagy hogy mennyire jól emlékezhetett erre a dologra.
Minden segítséget és ötletet szívesen veszek

üdv Dani