[Csaladtortenet 2] emigration

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2018. Sze. 2., V, 10:58:44 CEST

Kedves Krisztián

köszönöm szépen. Utána járok ennek. Csak azért gondoltam h Trieszt vagy
Fiume mivel a monarchiából indultam ki és ezért gondoltam, hogy talán ebből
a 2 kikötőből mehettek. Esetleg van vhol pl FS-en ezen 2 kikötőből induló
hajók utaslistája?

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept.
2., V, 10:49):