[Csaladtortenet 2] Miserablis

Judit Babcsányi babcsanyi.judit at gmail.com
2018. Sze. 4., K, 14:27:47 CEST

Kedves Imre!

A miserabilis nyomorult, de egyáltalán nem biztos, hogy ide az van írva.
Én is úgy látom, hogy a latin fejléc ellenére magyarul töltötték ki.
Hol készült ez az összeírás? Ha megnézed a környező településeket, esetleg
találsz valami ilyen nevűt, és akkor azt jelzi, hogy onnan költözött át
nemrég az illető. Csak tipp.

Üdvözlettel:

Babcsányi Judit

angol-német-latin-magyar fordító, családfakutató

Historia Fordítás

Tel: +36 30 9143990

www.historiaforditas.hu

info at historiaforditas.hu