[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2018. Sze. 4., K, 22:23:10 CEST

Kedves Listatársak
Most nekem lenne egy My Heritage kérésem:

Dénes Sumits, meghalt 1989
<https://www.myheritage.hu/names/d%C3%A9nes_sumics#>
Dénes Sumits született dátum
<https://www.myheritage.hu/names/d%C3%A9nes_sumics#> napján, születési hely
<https://www.myheritage.hu/names/d%C3%A9nes_sumics#> helyen, István
Sumics apának
és Márta Sumics (Pál) anyának.
István született 1865. július 29. napján, Iszkaszentgyörgy helyszínen.
Márta született 1884. márc. 30 napján, Csehétfalva helyszínen.
Dénes és keresztnév Sumits (Kozma) összeházasodott 1958 hónap
<https://www.myheritage.hu/names/d%C3%A9nes_sumics#> nap
<https://www.myheritage.hu/names/d%C3%A9nes_sumics#> napján.
3 gyermekük van.
Dénes és Anna Sumits (Horváth) összeházasodott.
3 gyermekük van.
Dénes elhunyt 1989 hónap
<https://www.myheritage.hu/names/d%C3%A9nes_sumics#> nap
<https://www.myheritage.hu/names/d%C3%A9nes_sumics#> napján.

Jól értem-e hogy kétszer házasodott Mi a nevük? Mikor? Gyermekek?
Esetleg kitől vannak az adatok? Hol van eltemetve, képtelen vagyok ráakadni
Tehát én azt tudom mikor és hol született, mikor és hol halt meg, slussz

Nagyon köszönöm
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si