[Csaladtortenet 2] Tótmegyeri akv-i adat az FS-en

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Sze. 14., P, 17:57:31 CEST

A katalógusban félreírták az évszámokat, mert a tótmegyeri RK házassági névmutató 1944-ig van az ABC második felében is, az 5223467-es digitális filmen (https://www.familysearch.org/search/catalog/1231573), de a mutató nem teljes: az FS-Tools-al megnézve a 28. képkockát, a K betű alatt csak egy házasság van beírva 1944-ben, Kurucz József és Kollár Julianna között.