[Csaladtortenet 2] Tótmegyer

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Sze. 14., P, 20:35:13 CEST

Kedves Gyuri!
Találtam egy cikket, amiben az alábbit írják.

*Fábián sokakat inspirált, többek között szintén kiskunmajsai főorvos
barátját, dr. Kováts Lászlót (1914–2003). (19) Kováts fő célja lakásának
igényes berendezése volt, ebben segítette – orvos barátja mellett – a
praxisból befolyó jövedelem és művészetkedvelő felesége, az erdélyi nemesi
felmenőkkel büszkélkedő Györök Piroska. *
Ez a link:
http://artmagazin.hu/artmagazin_hirek/doctor_med._coll.__a_mugyujto_doktorok_evszazada_ii..1301.html
Itt is van róluk szó: http://szentgellertmajsa.hu/index_elemei/Page617.htm
Itt a feleségét említik: http://www.tomorimajsa.hu/iskolank_tortenete
Szerintem írjál az alapítványnak ott biztos tudnak segíteni. Feltételezem,
hogy voltak gyerekeik.
Üdv: Ili