[Csaladtortenet 2] szemerei Nagy István - szemerei és dörgicsei Nagy

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2018. Sze. 14., P, 21:44:57 CEST

Kedves Kutatótársak!
Évek óta nem tudom eldönteni, hogy szemerei Nagy István, illetve Szemerey István egy és azonos személy, vagy sem.
Sajnos egyazon időben szerepel a Dunántúlon ügyvédként Szemerei István és Szemerei Nagy István 1612-1635 között. Az utóbbi nevű a Nádasdy család szolgálatában állt.
Répceszemere falu történeténél azt írták, hogy Nagy István ott birtokos.
A dolgot még szebbé teszi, hogy létezik szemerei Nagy család.
Szluha Mártonnál szemerei Nagy István felesége Jósa Zsófia, majd később ez a Zsófia szemerei Nagy Ferenc felesége. Ki Zsófia férje valójában?
Hány személy szemerei Nagy István – Szemerey István ügyvéd?
Nagy Iván szerint a szemerei Nagy iratok a XVII. sz-ban elvesztek, ezért új adományozás történt.

Ha foglalkozott valaki a családdal, kérem írjon nekem.

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv
Aurél