[Csaladtortenet 2] Állambiztonság

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2018. Sze. 18., K, 10:11:32 CEST

Kedves Kutatók!

Az örömömet szeretném Veletek megosztani!
Pár hónapja segítséget kértem Tőletek nem családfakutatásban hanem egy
56-os esemény családunkat érintő részének tisztázásához!
Valaki közületek javasolta ( sajnos nem tudom, már hogy ki ), hogy
forduljak az Állambiztonsági Hivatalok Történeti Levéltárához! Ez meg is
történt és a múlthéten felhívtak, hogy papám ügyében találtak 6 oldalnyi
anyagot! Az ügyintéző azt mondta, hogy igazolnom kell a rokonsági fokot (
apu, én születési anyakönyvi kivonat, papa halotti anyakönyvi kivonat
másolata ill. egy kézzel írt rövid üzenet nekik mivel emailban nyújtottam
be nekik a kérvényt! ) amint ezt megkapják máris küldik nekem az említett
iratok fénymásolatát!
Bocsánat, hogy hosszú lett a levél!
Mindenkinek szép napot kívánok!

Emőke