[Csaladtortenet 2] kataszteri térkép

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2018. Sze. 20., Cs, 22:13:52 CEST

Kedves Anna!

Végülis nem került sor a Takarnet feltárcsázására, mert válaszolt a
levéltár. Kedves hangú hivatalos levelet írtak, amit pdf-ben csatoltak,
hogy vannak térképeik, de be kellene menni Kecskemétre személyes
megtekintésre. Innentől visszaadtam az ügyet az ismerősnek, hogyha érdekli
őket, kérjenek időpontot és menjenek el, mert én csak szökőévenként járok
arrafelé. Telefonáltak is, ahol azt mondták a levéltárosok, hogy semmi
akadálya, bármikor mehetnek, de szerintük - ahogy Ujj György is említette
volt - kell lenni iratnak a Földhivatalban, 1968 nem volt még annyira
régen, ne hagyjuk lerázni magunkat. Különben is a '70-es években lettek
újra számozva a területek és nekik tudniuk kell, hogy miből lett kialakítva
az új számozás.

Szóval én is tárcsáztam a helyi Földhivatalt, hogy pontosan milyen kérelmet
nyújtsunk be nekik, mert idős emberek lévén én fogom megírni a kérelmet.

Le kell írni, hogy ki az illető, aki kérvényez, mit szeretne pontosan tudni
(most mi a hrsz. száma az akkori területnek és ki a tulaja) és legyen
csatolva mellé valamilyen irat, amin látszik a dátum, telekkönyvi szám és
az akkori tulajdonos - gondolom a rokoni szál miatt, hogy nem csak egy
random területet keresünk, mert nem tetszik a szomszéd szeme színe.
Aláírja, beküldi és a beérkezéstől számított 60 nap alatt fognak választ
adni rá. Holnap írom a kérelmet...

Most itt tartunk és reméljük a legjobbakat!

Üdv: Panni