[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Alsőőr 1828 előtti katolikus anyakönyvei

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2018. Sze. 21., P, 09:18:39 CEST

Kedves Kutatók!
Alábbiakban olvasható a témával kapcsolatos korábban irt, és levlistára
feltett levelem.
üdv.
Hunyady László

/Kedves Kutatótársak, //
//Az alábbi még januárban kelt, német nyelvű levélben olvasható az egyik //
//osztrák levelezőlistán, a Matricula (ingyenes) projekt képviselőinek az //
//eisenstadti (kismartoni) püspökhöz címzett nyílt levele. A levélben //
//sérelmezik, hogy a győri egyházmegyei levéltárral tervezik az //
//eisenstadti püspökség anyakönyveinek a digitalizálását, és ezáltal azt //
//felételezik, hogy fizetős portálon lehet majd a digitalizált //
//anyakönyveket kutatni, miközben a Matricula portál ingyenes //
//elérhetőséget biztosítana, és természetesen vállalná a digitalizálást
is. //
//Nem követtem a további eseményeket, lehet, hogy közülünk valaki jobban //
//informált //
//üdv. //
//Hunyady László /

Message: 1