[Csaladtortenet 2] [MACSE: 18584] Fwd:

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Sze. 24., H, 11:39:07 CEST

Szerintem a valószínűleg a levéltárban lehet. Tavaly családfakutatás során
megismerkedtem egy szlovákiai falu római katolikus plébánosával. Ő
panaszkodott, hogy minden egyházi anyakönyvet begyűjtöttek. Ha meg akar
valamit nézni el kell mennie a levéltárba és pénzért kereshet benne. Nem
hinném, hogy kivételek lennének.
Üdv: Ili