[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítségkérés - Mindszent

Pál Kurucsai kurucsai at gmail.com
2018. Sze. 25., K, 11:18:21 CEST

Kedves Anna!

Nem követtem nyomon a levelezést, ezért előre is elnézést kérek, ha tudott
dolgokról beszélnék.

Ebben az időszakban jelentős volt a mozgás a dohánykertész települések
között. Csongrád, Mindszent, Szentes, Szegvár.. bármely településen
történhetett anyakönyvezés a családdal kapcsolatban. Ezen a területen
számos összeírás készült a dohánykertészekről, pipásokról - úgy emlékszem,-
melyekben további támpontokra akadhat az ember.

Üdv,
Pali

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 25.,
K, 10:49):