[Csaladtortenet 2] Sárközy

Ágnes Sárközy Holler sarkozyagnes at gmail.com
2018. Sze. 26., Sze, 11:09:58 CEST

Kedves Mindenki!

Még új vagyok itt,nem igazán tudom, hogy működik ez a lista.
Én a radixindex.com-on találtam a fórumon egy bejegyzést, ami nagyon
érdekelne, de már nem tudom megnézni. Sajnos elég régi, 2009 júniusi,
egyértelműen az én családom egy leszármazottja írta, nagyon szeretnék a
nyomára bukkanni :-). Lehetséges valahogy?
Ennyit látok belőle:
*2009-June*
*024650*: Én a dédapáig visszamenően jutottam el teljes bizonyossággal *Sárközy
<http://www.radixindex.com/csaladtortenet/2009-June/024650.html>*
Géza-Telér Jozefa egyéb adat nem ismert __
*024650*: Leopoldina gyászjelentése 1958-ból aki ekkor már özvegy
Eötvös *Sárközy
<http://www.radixindex.com/csaladtortenet/2009-June/024650.html>* Csaba
wrote Tisztelt listatagok Mivel nagyon kezdő és
*024650*: és apja Sándor volt Érdekes hogy 1912-ben ifj *Sárközy
<http://www.radixindex.com/csaladtortenet/2009-June/024650.html>* Géza
felesége Vodzák Annuska volt akitől ekkor már

Előre is köszönöm
Ágnes